Dom buddyzmu

Śniła mi się nieszczęśliwy wypadek lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony a było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję zaś przeżyłem wstrząs, bowiem był w ową stronę zademonstrowany ściśle taki już sam wydarzenie, który widziałem we śnie. Jak to się mogło sterczeć?Śpiąc, macie wejście aż do innych wymiarów oraz czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był niezliczony towar budzący emocję, wobec tego przejąłeś część uczuć osób biorących w przedtem udział. Dlatego zapamiętałeś ogół tak bardzo wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi a inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, gdy naprawdę mają miejsce. Gdy do tego stopnia się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się do tych wydarzeń fizycznie. Twój mara opuszcza twoje mięso oraz udaje się spośród misją ratunkową, by odciążyć tym, którzy umarli, oraz by pocieszyć ocalałych. Budzisz się załamany, ponieważ niezmiernie z trudem pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dawny małe, nieraz śniło mi się, iż w domu wybuchał ogień, oraz ja negacja logiczna mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie de facto miało punkt wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, zaś uczucie paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza obopólnie uwalnia kawałek zablokowanych emocji oraz pomaga zwolnić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się incydent ewentualnie nieszczęście, co mogę zmajstrować?Możesz egzystować do wnętrza stanie kogoś ostrzec, niemniej jednak ta osoba przypuszczalnie negacja logiczna nadać twoich słów pod uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo oraz pomoc na rzecz ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem i poproś anioły o pomagier w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie młody człowiek mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie także czułam, że owo właśnie mój syn. Powiedział, że u niego całokształt do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój syn dorastał wraz z tobą a twoją rodziną. Jego dusza wybrała ów rozwiązanie doświadczania zaś wzrostu, miast życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, że pełnia u niego do wnętrza porządku.Miałam aborcję, i z kolei poroniłam dodatkowo niekiedy śni mi się dwaj dzieci bawiących się pogodnie w ogrodzie. Czy mogą być owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no tak, to wewnątrz jaki sposób mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w środku snach, żeby przypomnieć ci, że wsio u nich wewnątrz porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą również rozwijają się, w środku miarę jakim sposobem ty oraz twoja klan uczycie się także doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub obsiać kwiecie wewnątrz ich imieniu, sprawiając, że poczują uczestnictwo do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi i wznosząc zbytnio negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam wewnątrz ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała smarkula zaś powiedziała, kiedy ma na reputacja oraz że jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej reputacja, które zdradziła mi we śnie.Tak, to ano cudowne. Musiałaś egzystować niezwykle otwarta natomiast wrażliwa, dlatego że córeczka miała opcja nawiązania z tobą owszem żywego i wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna plus przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj reputacja przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią ewentualnie negacja logiczna chcą się z nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wyrzygać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora przez przemienianie wiadomości lub uczuć do wnętrza historia, grę słów lub metaforę, które możesz po pewnym czasie rozszyfrować.W kto procedura mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda punkt programu twojego snu owo jakikolwiek obręb ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy bycie każdej tej części, zaś też słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, lada dzień znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie także duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę zdobyć odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wybieg na kształt najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu plus przetłumaczeniu takiego snu musisz obrać kierunek w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat poniekąd bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce niemało pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jakkolwiek od tego czasu powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy dodatkowo dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana tudzież oszukana, zaś wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, to znaczy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, azali też odczepić całą tę kulę tudzież następstwo, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, jednakże przypuszczalnie dopiero tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca zdarzenie: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tym miejscu pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam owo tak: Muszę obalić ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A potem podziękowałam aniołom wewnątrz zapewnienie mi racja kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I rzeczywiście, plus nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą nastawić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych plus oczywistych, to różni siła robocza postrzegają rzeczy do wnętrza nowy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania a przekonania. Bezpieczniej będzie zaprosić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo wymowa dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany cyfra oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamysł koszmarów oraz z jakiego powodu zasoby ludzkie je mają? Co można spośród tym sprawić?Koszmar często wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które notorycznie tłumione są od czasu niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja w czasach twojej młodości, dzieciństwa albo w środku innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś rynek bezsilny lub wątły, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym społem, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym na skroś koszmary. Często pomaga dokładne renowacja w środku myślach takiego snu, tuż przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wigor stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba wynagrodzić te uczucia w środku taki droga, do wnętrza kto nie można było tego dopuścić się w czasie, jak było się no bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że przedtem od czasu długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zatrzymać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypadkiem znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą być wyposażonym spokojny admitancja aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez przymusu naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od czasu duszy przeważnie dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią ewentualnie nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości poprzez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wyrzygać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora poprzez przemienianie wiedza lub uczuć wewnątrz relacja, grę słów lub metaforę, które możesz potem rozszyfrować.W który rozwiązanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda kwant twojego snu owo pewien pole ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiadomości obecność każdej tej części, i także słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie także duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę trwać oddźwięk na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wybieg w charakterze najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu dodatkowo przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się wewnątrz jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że negacja logiczna podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce bez liku pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, lecz w dalszym ciągu powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na egzekucja pracy natomiast dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, także wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę i porządek, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które sposób było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, jakkolwiek może właśnie tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o deportacja mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca incydent: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tym miejscu pójść oraz je usunąć.Zinterpretowałam to tak bardzo: Muszę ustrzec się odpowiedzialność finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A od tego czasu podziękowałam aniołom zbyt poręka mi ano kosztownej lekcji! (...)Czy mogę interpretować sny innych osób?I istotnie, a nie. Niektórzy ludność mają duże zdolności parapsychiczne również mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele spośród nich wydaje się jasnych także oczywistych, owo różni ludność postrzegają rzeczy w środku odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania oraz przekonania. Bezpieczniej będzie dodać odwagi śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają to samo znaczenie dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co wiadomy cyfra oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów i dlaczego siła robocza je mają? Co można z tym zmajstrować?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które cyklicznie tłumione są od chwili bardzo długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała teren zabudowany do wnętrza czasach twojej młodości, dzieciństwa lub do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś targ bezbronny lub słabowity, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym totalnie, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja do wnętrza myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się nasilenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie powinno się nasycić te uczucia do wnętrza taki postępowanie, w kto negacja logiczna jest dozwolone było tego poczynić w środku czasie, gdy było się w istocie bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że już odkąd długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny spanie przypadkiem znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć ciągły dojazd do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, że mogą śmiało wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Buddyzm na ZachodzieOd początków XIX wieku dynamicznie rozwijało się ciekawość ludzi Zachodu buddyzmem. Po drugiej wojnie światowej raz po raz więcej ludzi zaczęło interesować się buddyzmem. Stopniowo buddyjskie metody pracy spośród umysłem zadomowiły się wewnątrz zachodniej kulturze. Równocześnie mnogość kulturowych naleciałości zaś rytuałów, niezwiązanych spośród samymi naukami Buddy, ustąpiło miejsca w wyższym stopniu przejrzystemu stylowi praktyki. Dzisiaj w niektórych państwach, np. we Francji, nauki do tej pory przekazywane są po największej części na skroś mnichów zaś mniszki, jakkolwiek wewnątrz krajach niemieckojęzycznych plus słowiańskich szeroko rozprzestrzenia się buddyzm świecki.Z kolei do wnętrza Stanach Zjednoczonych występują różne formy mieszane. Buddyzm laicki daje ewentualność zintegrowania nauk z codziennym życiem. Pogląd tudzież rozważanie poparte działaniem sprawiają, że buddyjska biegłość staje się do wnętrza raz po raz większym stopniu częścią życia. Praktyka buddyjska polega na medytacji formalnej, jakkolwiek natomiast na zastosowaniu buddyjskiego podejścia w życiu codziennym.Dzisiaj w środku Europie niezmiernie dynamicznie rozwija się buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu. W 1972 roku XVI Karmapa Rangdziung Rigpe Dordże globus Karma Kagyu wewnątrz Tybecie poprosił swoich zachodnich uczniów Lamę Ole Nydahla oraz Hannah Nydahl, aby zaczęli wykładać buddyzmu do wnętrza Europie. Od tego czasu Lama Ole Nydahl podróżuje po świecie z wykładami oraz prowadzi kursy medytacyjne. Hannah Nydahl, do swojej śmierci do wnętrza 2007 roku, wspierała pracę męża. Jako tłumacz spośród języka tybetańskiego na angielszczyzna, duński również niemiecki współpracowała z najwyższymi tybetańskimi nauczycielami linii Karma Kagyu, przekładając teksty dotyczące buddyjskiej filozofii oraz wszystkie teksty medytacyjne używane dziś w trakcie praktyki. Przekazywane za pośrednictwem Lamę Ole Nydahla zaś Hannah Nydahl nauki Buddy racja głęboko zainspirowały ludzi, iż obecnie spotykają się, ażeby razem uczyć się oraz rozważać wewnątrz z okładem 600 ośrodkach do wnętrza 44 krajach na świecie. Ośrodki te opierają się na przyjaźni natomiast idealizmie, i funkcjonują z przyczyny dobrowolnej pracy zaangażowanych wewnątrz ich ewolucja ludzi. W niektórych krajach buddyzm Diamentowej Drogi linii Karma Kagyu funkcjonuje w środku obrębie stowarzyszeń wewnątrz innych, takich na sposób Polska, ma status związków wyznaniowych.Buddyzm jest jedną spośród głównych religii świata, zarówno przy względem zasięgu geograficznego podczas gdy i wpływu socjo- kulturowego. Chociaż jest największą religią „Wschodu”, to jednak staje się jeszcze popularniejsza do wnętrza świecie „Zachodnim.” Jest wyjątkową religią jeżeli chodzi o jej zasady, lecz ma mnogość wspólnego spośród hinduizmem, wewnątrz obydwu dlatego że naucza się o karmie (etyce przyczynowo- skutkowej), maji (iluzoryczności natury otaczającego świata) oraz samarze (cyklu reinkarnacji). Buddyści wierzą, iż ostatecznym celem życia jest dokonanie „przebudzenia.” Założyciel buddyzmu, Siddhartha Guatama, urodził się w środku królewskiej rodzinie wewnątrz Indiach dookoła 600 r. przed Chrystusem. Opowieści o przed głoszą, że żył wewnątrz luksusie, wewnątrz separacji od momentu otaczającego go świata zewnętrznego. Jego rodzice pragnęli ocalić go od czasu wpływu religii oraz bólu tudzież cierpienia. W niedługim jednak czasie wyruszył prócz granice pałacu królewskiego zaś zobaczył: starego człowieka, chorego człowieka oraz zwłoki. Czwarty wyobrażenie dotyczył spokojnego ascetycznego mnicha (takiego, który wyparł się luksusu także komfortu). Widząc błogość tego mnicha, postanowił że w pojedynkę zostanie mnichem. Porzucił życie do wnętrza dostatku natomiast bogactwie, żeby w środku ascetycznym życiu wyszukać „oświecenia”. W praktykach ascetycznych (umartwianiu się) oraz intensywnej medytacji był niesłychanie wytrwały. Stał się liderem pośród swoich rówieśników. Punktem zwrotnym w jego życiu była pewna znacząca decyzja. Postanowił „spełnić” się jedną miską ryżu i usiąść poniżej drzewem figowym (nazywanym także drzewem Bodhi), by dumać dotąd aż osiągnie „przebudzenie”, lub umrze próbując tego dokonać. Mimo całego mozołu tudzież pokus następnego poranka, osiągnął przebudzenie. Stąd też, zdobył sławę tzw. „przebudzonego” czy też „Buddy.” Wykorzystał zdobyte doświadczenia dodatkowo rozpoczął nauczanie swoich mnichów- naśladowców, z którymi wprzódy w owym czasie zdobył rozległy rozgłos. Pięciu jego rówieśników stało się jego pierwszymi uczniami. Co odkrył Guatama? Przebudzenie jest gdzieś „w środku pół- najdroższy”, ani w luksusowym zaspokojeniu ani wewnątrz umartwianiu samego siebie. Poza tym, odkrył garść co zostało określone jako „Cztery Szlachetne Prawdy”- 1) Aby mieszkać wypada akceptować (Dukha), 2) Cierpienie wynika spośród pragnienia (Tanha innymi słowy „przywiązania”), 3) Każdy przypuszczalnie cofnąć się cierpienia jak usunie sentyment oraz 4) Jest to możliwe jak podążasz Szlachetną Ośmiostopniową Ścieżką. Ta Szlachetna Ośmiostopniowa Ścieżka dotyczy 1) poglądu, 2) postanowienia, 3) mowy, 4) działania, 5) życia (bycia mnichem), 6) dążenia (nieco skierowane starania), 7) skupienia, 8) medytacji.Za tymi wyszukanymi naukami stoją nauki znane do wnętrza hinduizmie: reinkarnacja, karma, maja, oraz trend postrzegania rzeczywistości jako panteistycznej. Buddyzm oferuje także złożoną teologię bóstw zaś istot wywyższonych. Rozumienie istoty boga do wnętrza buddyzmie, podobnie jakże również w hinduizmie, trudno jest opisać. Niektóre odłamy buddyzmu jest dozwolone przystać w ciągu ateistyczne, jednak inne zbyt panteistyczne, tudzież wciąż inne zbyt teistyczne, np. Szkoła Czystej Krainy (tłum. częściej jako Szkoła Czystej Ziemi). Klasyczny buddyzm jednak zdaje się milczeć do wnętrza kwestii rzeczywistości istot nieskończonych, w związku spośród tym uważany jest za ruch ateistyczny. Buddyzm dzień dzisiejszy jest nieco ciężko zróżnicowany. Aczkolwiek istnieją dwie główne szkoły Theravada natomiast Mahajana. Theravada jest formą monastyczną, która skupia się na całkowitym przebudzeniu także nirwanie na rzecz mnichów, podczas podczas podczas gdy buddyzm Mahajana rozpościera swój obiekt przebudzenia na frakcja laicką- osoby nie będące mnichami. W tych kategoriach można przyuważyć nieco odłamów, m.in. Tendai, Vajrajana, Nichiren, Singon (Shingon), Czystą Ziemię, Zen, Rjobu. Dlatego ważne jest, by osoby które negacja logiczna pochodzą z kręgów buddyjskich a chcą zrozumieć buddyzm, negacja logiczna skupiały się na szczegółach każdej konkretnej szkoły buddyjskiej, ponieważ każda z nich opiera się na klasycznym, historycznym buddyzmie. Budda przenigdy negacja logiczna uważał siebie wewnątrz boga ani innego rodzaju boską istotę. Określał siebie względnie jako „drogę- obmycia” na rzecz innych. Dopiero po jego śmierci został wyniesiony aż do postaci boga z wykorzystaniem niektórych swoich naśladowców, natomiast negacja logiczna wszyscy postrzegają go w ten sposób. W chrześcijaństwie jednak, co jest zdecydowanie powiedziane wewnątrz Biblii, Jezus jest Synem Bożym (Ew. Mateusza 3.17: „I oto rozległ się głosowanie z nieba: Ten jest Syn należący do mnie umiłowany, którego sobie upodobałem) oraz owo, iż On dodatkowo Bóg są jednym (Ew. Jana 10.30). Nikt faktycznie w istocie nie przypadkiem wskazać siebie, albo zwracać uwagę siebie wewnątrz chrześcijanina bez wyznania wiary do wnętrza Jezusa jako Boga. Jezus nauczał, że On jest drogą, i negacja logiczna jednym z tych którzy wskazują drogę; czytamy do wnętrza Ew. Jana 14.6: „Ja jestem rozwiązanie, zgodność z rzeczywistością tudzież życie. Nikt nie przychodzi do Ojca na kształt wręcz przeciwnie poprzez mnie.” Do śmierci Guatamy, buddyzm proszek masywny działanie na Indie; trzy tysiące lat nadal, buddyzm objął większą akt Azji. Pisma dodatkowo historie opisujące Buddę zostały spisane coś koło tego czterysta lat po jego śmierci.W buddyzmie wina jest na ogół rozumiany jako ignorancja. A skoro ledwie uważany jest jako „pomyłka sprawiedliwy”, to już sam okoliczności wewnątrz którym występuje „zło” innymi słowy ”dobro” jest niemoralne. Karma rozumiana jest jako naturalna balans i nie wynika z przymusu. Natura nie ma wartości moralnej; stąd też, karma negacja logiczna jest kodem moralności, natomiast zły uczynek negacja logiczna jest od początku do końca niemoralny. Stąd też, możemy ogłosić, w środku idea nauczania buddyjskiego, lokalny pomyłka nie jest kwestią moralności, gdyż nie jest to bez wyjątku swój błąd, negacja logiczna jest też naruszeniem relacji międzyludzkiej. Konsekwencje takiego rozumienia grzechu są tragiczne. Dla buddysty przekroczenie przypomina bardziej lapsus się, niż sprzeciwienie się świętemu Bogu. Takie rozumienie grzechu nie współgra spośród wrodzoną świadomością moralną, która uświadamia człowiekowi, iż zostanie potępiony w ciągu swój grzech przed świętym Bogiem (Rzymian 1-2). Skoro grzech rozważany jest jako pomyłka, który nie dotyczy konkretnej osoby tudzież który przypuszczalnie być naprawiony, toteż buddyzm nie przyjmuje podstawowej doktryny chrześcijańskiej dotyczącej zdeprawowania. Biblia mówi nam, iż zły uczynek człowieka jest problemem dotyczącym wieczności, niesie wieczne konsekwencje. W buddyzmie nie ma potrzeby Zbawiciela, który uratowałby ludzi od momentu potępienia grzechu. Dla chrześcijan Jezus jest jedynym sposobem uwolnienia się spod wiecznego potępienia. Dla buddysty pozostaje tylko etyczne egzystencja również rozważanie, które mają wynieść ludzi do osiągnięcia nadziei przebudzenia natomiast całkowitej Nirvany. Bardziej jednak prawdopodobne jest to, że każda z tych osób będzie musiała przebyć parę reinkarnacji aby wyrównać rachunki nagromadzony kredyt karmy. Dla prawdziwych naśladowców buddyzmu, teizm jest filozofią moralności również etyki, zawartej do wnętrza życiu za pomocą umartwianie własnego ego. W buddyzmie, faktyczność jest bezosobowa a niezwiązana relacjami; dzięki co pozbawiona jest miłości. Nie ale wręcz Bóg postrzegany jest jako złudzenie, samodzielnie wina uznawany jest jako błąd ograbiony znaczenia moralnego, tudzież postrzeganie rzeczywistości materialnej- maja („złudzenie”), sprawia iż własne „ja” traci znaczenie. Osobowość sama w środku sobie staje się iluzją. Gdy zapytamy podczas gdy powstał Ziemia, kto/ co stworzył(o) uniwersum, Budda nie wypowiedziałby się, gdyż wewnątrz buddyzmie nie ma początku ani końca. Zamiast tego, jest wieczny szereg narodzin także śmierci. Ktoś spytałby zatem jaka Istota stworzyłaby nas do życia, znoszenia w rzeczy samej wielkiego bólu tudzież cierpienia, oraz w dalszym ciągu miała przez cały czas i na tylko co dogorywać? Ktoś być może spytać o istota- po co owo pełnia? Chrześcijanie wiedzą, iż Bóg posłał swojego Syna, by umarł na krzyżu w ciągu nas, trafienie, abyśmy nie cierpieli na wieki. Posłał swojego Syna, abyśmy wiedzieli iż negacja logiczna jesteśmy sami także zostaliśmy umiłowani. Chrześcijanie wiedzą, że w środku życiu chodzi o garść więcej aniżeli gehenna dodatkowo umieranie, „A aktualnie objawionej dzięki przyjście Zbawiciela naszego, Chrystusa Jezusa, który kostucha zniszczył, tudzież biografia i nieśmiertelność na jaśnię wywiódł z wykorzystaniem ewangelię” (2 Tymoteusza 1.10).Buddyzm naucza, że Nirwana jest najdoskonalszym stanem istnienia, stanem czystego istnienia, które osiągalne jest konkretnymi sposobami obok różnych osób. Nirwana przeciwstawia się racjonalnemu wytłumaczeniu a logicznemu porządkowi, tak więc negacja logiczna prawdopodobnie istnieć nauczana, jest dopiero uświadamiana. Zupełnie alias aniżeli doktryna Jezusa na materia nieba- wcale szczegółowe. Nauczał, że nasze ciała fizyczne umrą, tymczasem nasze dusze powstaną do życia spośród przed do wnętrza niebie (Ew. Marka 12.25). Budda nauczał, że ręce do pracy negacja logiczna mają osobistych dusz, gdyż własne „ja” również ego jest iluzją. Dla buddysty negacja logiczna istnieje współczujący Ojciec Niebiański, który posłał swojego Syna, aby umarł w środku nasze dusze, na rzecz naszego zbawienia (ratunku), byśmy mieli drogę aż do jego chwały. Z tego właśnie powodu buddyzm powinien istnieć odrzucony.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marzenia w malachicie

Błąd czakramu

Oznaczanie pereł